anoukrikkerink.reismee.nl

Introductie dagen

Daar sta je dan als 17 blond harige vrouw in Ghana, een heel andere omgeving dan die je gewend bent. Vanaf het vliegveld werd ik opgewacht door Dennis en William en reed ik met één van de twee Zweedse meiden naar het huis van Tina waar het andere meisje zou wachten op ons en waar we de aankomende dagen zouden verblijven.

De eerste paar dagen zijn zwaar ik mis iedereen heel erg en ik voel me een beetje alleen tussen twee Zweedse meiden die in hun eigen taal praten, daarom om de eenzaamheid niet te vergroten heb ik gekozen om van project te wisselen zodat ik niet als enige vrijwilliger er zit.

Vandaag 19-9-2017 voel ik me al iets beter nu ik weet dat ik vanaf morgen ga doen waarvoor ik ben gekomen namelijk de kinderen helpen. Ook hoop ik dat ik daardoor minder aan thuis hoef te denken en dat ik me hopelijk meer thuis ga voelen hier, en dat ik uiteindelijk de 4 maanden gewoon kan volhouden en dat ik niet eerder terug ga naar Nederland omdat ik me hier niet fijn voel.

Dat gaan we allemaal beleven binnen een maand en dan gaan we een keuze maken van blijven of terug naar huis.

Verder is alles goed, veel liefs Anouk

Reacties

Reacties

Saskia

Hey topper....
Dat jij daar bent is al super....goed dat je keuzes maakt. Je gaat zeker je plekje vinden! Succes en we blijven je volgen....xxx

Mam, pap en ilse

Hey skattie! Top dat je al geschreven hebt! Trots op je! Bezig blijven, maar dat gaat vast goed komen vanaf morgen. Stapje voor stapje, week voor week. Houden van je schat. Xxx van ons

Rob En Bernadet

Anouk, zoals wij jou kennen dan gaat het goed komen. het begin is moeilijk maar je gaat er nog veel mooie momenten beleven. Denk alleen al aan de lach van het kind als jij ze aandacht geeft. dat zal je zeker goed doen. we blijven je volgen. groetjes

Henk Juinen

Dapper!!!
Kop op; avontuur moet even wennen.

Gerard en Bernardi

Anouk, fijn dat je goed bent aangekomen. Het is wel een enorm verschil tussen thuis en daar, en dat is wennen. Maar zoals wij jou kennen gaat dat vast goedkomen. We blijven je volgen hoor, veel plezier daar.

De Meijerinkjes

Hey Anouk, jij kunt dat. De eerste stap is al heel dapper. Je moet je tijd gunnen om te wennen. Het is ook niet niks. Geef jezelf de tijd en dan komt het vast goed. Lieve groetjes van ons. ?

De vosjes uit wierden

Hoi Anouk, fijn dat we je kunnen volgen tijdens je verblijf in Ghana. Ja... alle begin is moeilijk en wennen. Super dat jij zo’n fantastische kans en uitdaging hebt gekregen om van je droom werkelijkheid te maken. Tuurlijk, alles is anders in Ghana dan dat je thuis bent, en misschien ben je met andere verwachtingen er naar toe gegaan, maar ik kan mij voorstellen dat als jij een glimlach krijgt van een kindje die jij helpt dat dat het mooiste is wat je in Ghana kunt krijgen. En..... daar doe je het vrijwilligerswerk voor, om anderen blij te maken, kindje blij, jij blij.? zet m op Anouk, groetjes van ons allemaal?

Lieke

Heel veel succes, je kan het! En wat een mooie ervaring om mee te maken. Ga met plezier je verhalen tegemoet!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!